10.02.2022р 3-Б
Тема. Підсумковий урок за темою"Числівник"
Розгадай ребус
Читай, чітко відповідь давай.
Запишіть числівники словами. Поставте наголос.
Дайте відповіді на запитання одним словом- числівником. Запишіть в рядок, через кому.
Змініть числівники з кількісних на порядкові за зразком.
Поєднайте числівники з іменниками.
Запишіть утворені словосполучення.
Дякую за роботу!08.02.2022р. 3-Б
Посилання на урок https://meet.google.com/wnh-zici-bka
Тема. Правильне читання числових виразів.
Вправа" Скільки буде?"
5+21
40+23
60-32
400-100
800-300
- До якої частини мови належать відповіді?
Гра" Установи відповідніс
Вибірковий диктант.
Запиши числівники.
Робота з підручником с.83, вправа 235
Прочитай вирази різними способами.
Використовуй вислови.
Наприклад:
До числа 84 додати 13.
Сума чисел 84 і 13.
Перший доданок 84, другий доданок 13.
Число 84 збільшити на 13.
Виконай вправу 237 на с.84.
Прочитай цікаву задачу та дай відповідь на запитання.
Прочитай загадки, вправа 238, відгадай їх та спиши, записуючи числівники словами.
Прочитай.
Розв'яжи задачі.
Відповіді запиши у зошит.
Прочитай текст.
Випиши речення,в , яких є числівники.
Прочитай.
Виконай обчислення.
Запиши вирази правильно.
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!!!
04.02.2022р.
Розвиток зв'язного мовлення.
Складання діалогу.
Пригадай
Робота з підручником
Що означає слово вокзал?
Прочитай значення слова вокзал.
Вокза́л, діал. дво́рець, двіре́ць — транспортна будівля або комплекс будівель на пасажирських станціях, портах і аеропортах призначені для обслуговування пасажирів перед від'їздом або після прибуття.
Запиши у зошит складений діалог.
Кожну репліку діалогу записуй з нового рядка, перед реплікою став тире.
Четвер, 03.02. 2022
3-Б
Доброго ранку. Приєднуємось на урок за посиланням
https://meet.google.com/pqp-txuo-gpo
далі працюємо над матеріалом за 01.02
3-Б
01.02.2022Узагальнення вивченого про прикметникСамостійна робота1. Постав питання від іменників до прикметників і запиши.Дерева ( _________ ?) фруктові, учениця (_ _________ ?) старанна,сонце (_ _________ ?) ласкаве, дощ ( _ _________ ?) весняний.
2.Добери по 3 прикметники, що описують предмет.
Книга(яка?)цікава,…….
Яблуко (яке?)……
Дерева (які?)…….
3. Додай і запиши закінчення прикметників.
Повіває тепл … вітерець. З полів долинають чудов ... запахи польов. ..
квітів. Та раптом на горизонті з ’явилася чорн … хмара. За секунду щось гучно
загриміло. Пішов рясн… дощ.
4. Подані іменники з прикметниками запиши в однині.
Широкі поля – _______________________________________
Широкі майдани – _ __________________________________
Широкі дороги – _ ____________________________
5. Утвори з виділених слів однокореневі прикметники за зразком.
Запиши словосполучення. Зразок. Сік і з яблук – яблучний сік.
Ланцюжок із золота – _ ___________________________________
Компот із вишень – _ ____________________________________
Іграшка з паперу – _ _________________
Свято для дітей -
6. Склади і запиши речення зі словосполученням
зимовий ранок
______________________________________________________________________
_____________________________________
7. Прочитай словосполучення . В дужках визнач рід прикметника.
Веселе сонце ( ), сердитий вітер ( ), рідна матуся ( ), щасливе дитинство ( ), скупий господар( ), щира подружка( ).
8. Доберіть антоніми до поданих прикметників
Широкі- _______________________,
радісна - ________________,
повільний -_____________________
сумне -__________________.
9. До слів першого стовпчика дібрати слова з другого і записати.
Вайлуватий матуся
старі свято
веселе ведмідь
рідна чоботи
сонце (_ _________ ?) ласкаве, дощ ( _ _________ ?) весняний.
2.Добери по 3 прикметники, що описують предмет.
Книга(яка?)цікава,…….
Яблуко (яке?)……
Дерева (які?)…….
3. Додай і запиши закінчення прикметників.
Повіває тепл … вітерець. З полів долинають чудов ... запахи польов. ..
квітів. Та раптом на горизонті з ’явилася чорн … хмара. За секунду щось гучно
загриміло. Пішов рясн… дощ.
4. Подані іменники з прикметниками запиши в однині.
Широкі поля – _______________________________________
Широкі майдани – _ __________________________________
Широкі дороги – _ ____________________________
5. Утвори з виділених слів однокореневі прикметники за зразком.
Запиши словосполучення. Зразок. Сік і з яблук – яблучний сік.
Ланцюжок із золота – _ ___________________________________
Компот із вишень – _ ____________________________________
Іграшка з паперу – _ _________________
Свято для дітей -
6. Склади і запиши речення зі словосполученням
зимовий ранок
______________________________________________________________________
_____________________________________
7. Прочитай словосполучення . В дужках визнач рід прикметника.
Веселе сонце ( ), сердитий вітер ( ), рідна матуся ( ), щасливе дитинство ( ), скупий господар( ), щира подружка( ).
8. Доберіть антоніми до поданих прикметників
Широкі- _______________________,
радісна - ________________,
повільний -_____________________
сумне -__________________.
9. До слів першого стовпчика дібрати слова з другого і записати.
Вайлуватий матуся
старі свято
веселе ведмідь
рідна чоботи
01.02.2022
Українська мова
Тема. Вимова і запис числівників.
Пригадай
Прочитай,назви числівники у вірші.
Прочитай ребуси.
Робота з підручником с.80, вправа 225( 1 завдання,виконай усно)
Запиши у зошит число
1 лютого
Вправа 225, завдання 2
Запиши словами числівники, які називають тільки парну або тільки непарну кількість предметів.
Вправа 226
Виконай завдання на вибір.
Спиши речення з числівниками. Підкресли їх. Вправа 227.
Понеділок 31 січня 2022
Для учнів 3-Б класу
https://meet.google.com/wbx-hjhs-myn
25 травня 2021 р
Будь уважним| уважною.
Відшукай правильно написані словникові слова.
https://www.youtube.com/watch?v=jXzbIExKGeE&feature=youtu.be&ab_channel=Schooling
https://learningapps.org/view10687805
Субота, 15 травня 2021 р.
Тема уроку. Повторення вивченого про речення, текст.
1. Запишіть дату.
2.
3. 1.Усно 2. Письмово
4. Прочитайте текст. Позначте межі речення, поставивши розділові знаки. СПИШІТЬ текст.
5. Фізкультхвилинка.
Виконайте 6 разів "Зайчика"
6. До наступного уроку повторіть вивчене про текст.
П'ятниця, 22 січня 2021р.
Доброго ранку!
Сьогодні уроки онлайн.
2-А - 9.25 - 9.40
2-Б - 10.25 - 10. 40
https://meet.google.com/mue-ucgt-jep
Четвер, 21 січня 2021 р.
Тема. Вживання великої букви у кличках тварин. Дослідження мовних явищ.
1. Опрацюйте впр. 257 (усно)
2. Перегляньте відео за посиланням
https://youtu.be/4chjHgGSXiA
3. Проведіть дослідження за впр. 258 (усно)
4. Прочитайте правило ст. 72
5. Виконайте фізкультхвилинку за посиланням
https://youtu.be/n4gj0QsaIxc
6. Виконайте письмово впр. 259, 260.
7. Прочитайте текст "Навіщо кішці вуса" (Впо.261). Письмово виконайте завдання 2.
8. Придумайте і запишіть клички тваринам:
Корівка..., курочка..., коник..., свинка....
Вівторок, 19 січня 2021 р.
Тема уроку. Вживання великої букви у іменах, по батькові та прізвищах.
Опрацювати ст. 71-72
1. Каліграфічна хвилинка.
2. Скласти прислів'я на вибір. Впр. 253 (письмово)
3. Проведи дослідження та переглянь відеоролик за QR- кодом за Впр. 254. (усно)
4. Впр. 255. (письмово)
5. Домашнє завдання
Впр. 256. Завдання на вибір.
Понеділок, 18 січня 2021р.
2-Б
2- А
meet.google.com/iaa-pjvb-ovb
Для тих, хто не зміг долучитись до онлайн уроку.
18. 01.2021р.
Переглянь відео. Пригадай, як змінити іменники за зразком один- багато.
Користуючись презентацією, виконуй завдання .
Підручник с. 69- 70
14.01. 2021р. Онлайн урок. Посилання у групі батьків у Viber.
12.01. 2021р. Онлайн урок. Посилання у групі батьків у Viber.
11. 01.2021 Урок з української мови
2 клас
Тема: Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови.
Мета: ознайомити дітей зі словами, які означають назви предметів, розширити й поглибити знання учнів про слова – назви предметів, вчити розпізнавати ці слова у мовленні; розвивати вміння групувати слова, класифікувати предмети.
Виховувати уважність, старанність.
Обладнання: підручник, стікери, картки з завданнями.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання.
Учні говорять слова-побажання.
-Доброго ранку, я бажаю вам щастя…
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1.Написати слово
Візьміть по одному листочку. Запишіть на ньому слово.
Синій кружечок – написати слово, яке відповідає на питання хто?
Зелений кружечок – написати слово, яке відповідає на питання що?
2.Розселити слова по будиночках.
хто? що?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1.Загадка
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(Ведмідь)
-Яке питання поставимо до слова ведмідь?
2.Каліграфічна хвилинка
ведмідь
3.Словникова робота
Килим - це тканий виріб з кольорової вовни або шовку.
Яке питання поставимо до слова килим?
Поділіть його на склади. Звуко-буквений аналіз слова килим.
ІУ. Оголошення теми, мети, завдань уроку.
-Сьогодні ми продовжимо подорож. Якою країною ми подорожуємо? (Слово). У цій країні є царство, яким керує король Іменник. Він дає назву всім предметам . Там мешкають предмети які відповідають на питання хто? що? І царство називається «Іменник».
V. Вивчення нового матеріалу
1.Виписати слова
-В цьому королівстві є ярмарка. На якій продають різні предмети. Одного разу король купив собі: телефон, ліжко, курчатко, порося, чоботи, кошеня.
Коли він приніс ці речі додому сказав поділити ці предмети по двох будинках.
Виписати окремо в два стовпчики слова, які відповідають на питання
Хто? Що?
Слова, які відповідають на питання хто? – це назви істот – люди, тварини. А слова, які відповідають на питання що? – це назви неістот.
Слова, які називають предмети та відповідають на питання хто? що? називають іменником. Іменник – це частина мови.
2.Робота з підручником
Читання правила с. 66
Вправа 2 с. 66
3. Фізкультхвилинка
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
VІ. Осмислення нових знань, умінь
.Гра «Впіймай слово»
Уважно слухайте вірш і плескайте в долоні тільки тоді, коли чуєте іменник.
І дорослі, і малеча
Берегти повинні речі.
Книга, парта і стілець,
Сумка, зошит, олівець,
Посуд, одяг і взуття
Нам потрібні для життя.
Дбай про речі. Не ламай,
Працю інших поважай.
VІІ. Закріплення систематизація та узагальнення
1. Склади слова.
- На які питання вони відповідають?
- Як ці слова назвати одним словом.
ШИРТО ( шорти)
КИДЕ (кеди)
МКАЙА (майка)
ШАКПА (шапка)
ПАТЛЯТ (плаття)
2. Постав питання до назви людей
Погляньте, це моя сім’я:
Матуся, батько, брат і я.
Також я знаю весь наш рід:
Є бабуся, є і дід,
І другий дід. і дядько Клим
( ми по гриби ходили з ним)
Є тітка Віра з Воркути,
Є два двоюрідні брати.
3. Підкресли слова які відповідають на питання що?
Поклала бабуся в землю насінину моркви. Не забарився і теплий весняний дощик. Проросла насінина. В землю поліз червоненький корінець, а до сонця піднявся і пагінець.
.
VІІІ. Підсумок уроку
1.Мозковий штурм
-Як називається королівство, яким ми подорожували?
-Що робить іменник?(називає предмети)
-На які питання відповідають назви істот?
-А назви неістот?
-Що вам найбільше сподобалося?
2.Домашнє завдання
С. 66 ваза, звуко-буквений аналіз слів
1 ряд –лисиця
2 ряд – іжак
3 ряд – ведмідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар